Изпращане & Доставка

Какви са цените за доставка?

ДържаваСума (вкл. ДДС)Транспортни разходи (с ДДС)*
Българияот 129.00 лв. нагоребезплатно
от 0.00 лв. нагоре19.00 лв.

* Тези разходи за доставка се начисляват за стандартна доставка. Възможно е да има допълнителни разходи, напр. поради теглото, размера или характеристиките на продуктите. Тази информация ще намерите директно в описанието на продукта.

Колко време отнема доставката?

Можете да намерите датата на доставка на вашата поръчка в потвърждението на поръчката, което сте получили по имейл.

Можете да видите датата на доставка за отделните продукти директно до продукта. Можете да намерите очакваната дата на доставка за цялата си поръчка в пазарската кошница, след като сте избрали своя адрес за доставка и желания доставчик.

Молим да имате предвид, че изпращаме вашата поръчка от Австрия. Това означава, че по време на официални празници в Австрия, пратки не могат да пуснати за доставка от склада. Нашият екип за обслужване на клиенти не работи на официални празници.

Как става доставката на обемисти стоки

Моля, проверете отново статуса на вашата поръчка чрез потвърждението на поръчката. Ако видите статус „Доставено” в поръчката, би трябвало да сте получили известие или пратката да е била доставена на съсед или близък човек, живеещ на адреса.

Ако поръчката ви все пак не може да бъде намерена, моля, пишете ни чрез формата за контакт. Ние ще проверим къде е вашият пакет и при необходимост ще започнем официална процедура за установяване на неговото местонахождение.

Пакетът ми е повреден. Какво мога да направя?

Искрено съжаляваме, ако пакетът ви е бил повреден при транспортирането.

Има повредени продукти в опаковката?
Моля, незабавно направете снимки на всякакви повреди по опаковката и артикулите. Не забравяйте да запазите повредените артикули и опаковка. Имаме нужда от това, за да поискаме обезщетение. Можете да подадете оплакване тук.

Продуктите са без повреда?
Ако само пакетът е бил повреден и искате да изпратите нещо обратно, можете просто да използвате друга опаковка.

Препоръка: Ако вашият пакет има видими повреди при доставката, можете да откажете пакета.

Нашата опаковка

Ние мислим за нашата околна среда!

Нашият собствен опаковъчен материал е изцяло без пластмаса. До голяма степен той е изработен от рециклиран материал. Понякога обаче използваме повторно материали, които получаваме от доставчици. Някои от тези материали могат да бъдат направени от пластмаса. За нас повторното използване е по-важно от изхвърлянето!

Куриерска фирма

Нашите доставчици винаги се стараят да доставят пакетите възможно най-бързо. Молим ви да проявите разбиране, ако понякога има забавяне на доставката. Обикновено това се дължи на метеорологичната или пътна обстановка.

Австрийски пощи

В България доставката на пакетите ви се извършва от Австрийските пощи. Ако поръчате до петък 13:00 часа и поръчаните продукти са в наличност, поръчката ви ще бъде обработена в същия ден. След изпращането доставката се извършва в рамките на 7 работни дни.

Веднага след успешно направената поръчка ще получите потвърждение по имейл. Вечерта след изпращането ще получите потвърждение за изпращане с личния ви номер за проследяване. Така ще можете да следите своя пакет.

В зависимост от опцията за доставка, която сте избрали, данните за проследяване на колетите може да не са актуални към момента на получаването на имейла. Моля, имайте предвид, че актуализацията може да отнеме до 48 часа.

Очакваната дата на доставка на вашата поръчка бива посочена при съответния продукт и в кошницата ви на сайта ни.

Повече информация за услугите за получаване на пакети можете да намерите тук (немски).

DHL

В България доставката на вашите пратки се извършва от DHL. Ако поръчате до петък 13:00 часа и поръчаните продукти са в наличност, поръчката ви ще бъде обработена още в същия ден. След изпращането следва След изпращането доставката се извършва в рамките на 8 работни дни.

Веднага след успешно направената поръчка ще получите потвърждение по имейл. Вечерта след изпращането ще получите потвърждение за изпращане с личния ви номер за проследяване. Така ще можете да следите своя пакет.

В зависимост от опцията за доставка, която сте избрали, данните за проследяване на пакетите може да не са актуални към момента на получаването на имейла и актуализацията може да отнеме до 48 часа. След получаване на номера на пратката можете да се регистрирате в DHL за известяване за пакет и директно да се информирате за статуса на пратката.

Очакваната дата на доставка на вашата поръчка бива посочена при съответния продукт и в кошницата ви на сайта ни.

Повече информация за услугите за получаване на пакети можете да намерите тук (немски) .

DHL Express

В България доставката се извършва с DHL Express.

Ако поръчате до петък 13:00 часа и поръчаните продукти са на склад, поръчката ви ще бъде обработена в същия ден. След изпращането доставката се извършва в рамките на 3 работни дни..

След успешно направена поръчка ще получите потвърждение по имейл. Във вечерта на деня на предаване на пратката на доставчика ще получите ново потвърждение с личен проследяващ номер. Това ви позволява да се информирате за местонахождението на пакета във всеки един момент.

Очакваната дата на доставка се показва на страницата на съответния продукт, а също така и в пазарската кошница.

Fedex

В България вашата поръчка ще бъде доставена от Fedex. Ако поръчате до петък 13:00 часа и поръчаните продукти са в наличност, поръчката ви ще бъде обработена на същия ден.

След изпращането доставката се извършва в рамките на 5 работни дни.

Веднага след успешно въвеждане на поръчката ще получите потвърждение по имейл. Вечерта в деня на предаването на пратката на доставчика ще получите потвърждение с вашия личен номер за проследяване. Това ви позволява да проследите пакета по всяко едно време.

В зависимост от избраната опция за доставка, информацията за проследяване на пратката може да не е актуална към момента, в който получите този имейл и може да отнеме до 48 часа, за да се актуализира.

Очакваната дата за доставка на вашата поръчка ще бъде посочена в страницата на съответния продукт, както и в пазарската кошница.

Експресна поръчка

DHL Express

Държавадо 1 кгдо 2 кгдо 5 кгдо 10 кгдо 20 кгдо 30 кгдо 70 кг
България32.08 лв.33.08 лв.40.09 лв.75.18 лв.124.29 лв.180.42 лв.345.81 лв.

Ако поръчката надвишава 70 кг, към нея се добавят разходите за допълнителното тегло. Това означава, че ако поръчката тежи 80 кг, цената е равна на сумата от 70 кг плюс 10 кг. Ако поръчката тежи 143 кг например, сумата, която трябва да се плати, е цената на 70 кг, плюс 70 кг, плюс 3 кг.

С нашите логистични партньори ви предлагаме, в допълнение към стандартните методи за доставка, възможност за експресна доставка. Продуктите, които са в наличност и са поръчани до петък 13:00 часа, могат да бъдат изпратени експресно по ваше желание. Това означава, че ще получите пратката си във всички европейски градове още на следващия работен ден!

Продуктите, които не са налични на склад, могат също да бъдат доставени с експресна доставка. Тя ще бъде извършена веднага щом продуктите са отново налични.

Изборът за експресна доставка ще намерите в процеса на поръчка, където ще ви бъде предложена тази опция. (За съжаление, тази услуга не е достъпна за всички страни.) Доплащането за експресна доставка е индивидуално в зависимост от мястото на доставка.

Обмитяване

Нашето седалище се намира в Австрия, член на Европейския Съюз. При поръчки, изпращани в рамките на ЕС, ДДС е включено в общата цена. Тъй като движението на стоки в рамките на ЕС е свободно, не се начисляват допълнителни такси.

Специални опции за доставка

Допълнителни разходи ще бъдат таксувани за избрани артикули поради тяхното естество и свързаната с тях специална обработка. Всички допълнителни такси, които могат да възникнат, се изчисляват независимо от разходите за доставка.
Тази информация се показва на страницата с подробности за продукта.

Спедиция

Ако откриете продукт, който е изпратен със спедитор, можете да сте сигурни, че той ще бъде опакован с най-голямо внимание. В такива случаи се осигурява специална услуга, за да може спедиторската компания да ви посрещне лично и да ви предаде стоката. Транспортната компания ще се свърже с вас по телефона и ще работи с вас, за да определи дата за доставка. Моля, дайте ни телефонен номер, на който можем да се свържем с вас.

Трябва също така да се отбележи, че спедиторската компания е длъжна само да достави доставката до тротоара на вашия адрес. От този момент нататък стоките се считат за доставени и предадени на получателя.
Молим ви да вземете предвид това в деня на доставката, за да транспортирате стоките самостоятелно.

Обемни стоки

Ние описваме артикулите като "обемисти", ако изискват специална доставка поради своя размер или тегло. Поради тези причини такива стоки изискват специална обработка в процеса на изпращане.

"Хладна" доставка

Този вид доставка включва всички артикули, които трябва да бъдат охладени в нашия склад и да се съхраняват на хладно по време на транспортиране. Това ни позволява да гарантираме, че продуктите пристигат при вас с най-добро качество и абсолютно пресни.

Специални методи за доставка и разходи за обработка

Ние също така предлагаме продукти, които изискват специална обработка по време на процеса на опаковане и изпращане или се изпращат от друго място (обикновено местоположението на производителя).

Доставка до станция за пакети

Станция на пощата

Като клиент с клиентски профил можете да посочите няколко адреса и да изберете адреса, на който трябва да бъде изпратен пакетът. Можете да изпратите своя пакет и до станция за получаване на пакети на Австрийските пощи във Вашия район.

За да направите това, трябва само да изберете "Станция на Австрийски пощи" и след това да изберете клона за получаване в близост до Вас.

DHL Станция за пакети

Като клиент с клиентски профил можете да посочите няколко адреса и да изберете адреса, на който трябва да бъде изпратен пакетът. Можете и да изпратите своя пакет до станциите на DHL. За тази цел е необходима следната информация:

  • Име и фамилия
  • Вашият DHL-пощенски номер

Когато Вашият пакет пристигне, Вие ще бъдете уведомени директно от DHL по имейл и/или SMS. 48 часа по-късно ще Ви напомним за пратката и ще получите и напомняне два дни преди изтичането на срока за съхранение в пакетната станция.

Подробна информация за станциите на DHL можете да намерите тук .