Обратно връщане и възстановяване на сума

Какво може да бъде изпратено обратно?

Продуктите могат да бъдат върнати, ако не са отваряни и се намират в първоначалното си състояние. Молим да опаковате продуктите внимателно, за да не се повредят по време на транспортирането.

Ако сте получили стоки, които са в дефектно състояние, моля, свържете се с нас веднага след получаването им.

Тук можете да намерите допълнителна правна информация относно анулиране/отмяна на договора.

Как става връщането в България?

За да върнете продукти, трябва да отидете в детайлите на поръчката. Там можете да изберете функцията "Връщане на продукт". Моля, изберете причината, поради която желаете да върнете продукта, както и точно кои продукти подлежат на обратно връщане. Можете да върнете продукти в рамките на 30 дни.

След това ще получите етикета за доставка просто и удобно по електронната поща. Той съдържа цялата информация относно процедурата. По този начин връщането е безплатно за вас.

Когато ни връщате продуктите, моля, обърнете внимание на следното:

  • Трябва да получите доказателство за доставката и да го съхранявате, докато получите възстановяването на сумата или замяната.
  • Върнатите продукти ще бъдат обработени в рамките на 5 работни дни (без събота) от получаването им.
  • Трябва да опаковате стоките внимателно, така че продуктите да не бъдат повредени при транспортирането им.
  • При връщане на електронно оборудване, то следва да бъде върнато в оригиналната си опаковка, за да се избегне повреда при транспортиране.
  • За стоки, които трябва да ни бъдат върнати чрез спедитор, разходите за обратното връщане не се поемат от нас.

Можете да намерите цялата допълнителна информация в нашите общи правила и условия.

Как мога да си върна парите?

Сумата ще бъде възстановена обратно чрез първоначално използвания метод на плащане. Ако желаете, можем също да издадем ваучер със стойността на сумата.

Ще получите потвърждение от нас с кредитното известие по имейл, когато връщането ви бъде обработено. Моля, имайте предвид, че трябва да върнете стоките в рамките на 30 дни.

Ако имате допълнителни въпроси, моля, пишете ни чрез формата за контакт.

Бих искал да заменя нещо.

Молим да ни извините за неудобствата, ако сте получили повреден, дефектен или неправилен продукт. Не се колебайте да ни пишете чрез формата за контакт. Моля, изберете ''Обратно връщане и рекламации'' като причина за контакт и ние ще разрешим въпроса чрез условията на законовата или търговската гаранция. Можете да намерите повече информация за това в нашите общи условия.